سامانه حیات کمیته امداد hayat.emdad.ir

سوالات متداول
1- سامانه حیات کمیته امداد چیست؟ این سایت، به منظور ثبت درخواست و ارائه تسهیلات در حوزه اشتغال به اشخاصی نظیر زنان سرپرست خانوار، بانوان متقاضی خوداشتغالی، کسب و کارهای کوچک و خرد، کارآفرینی، ایجاد شرایط کاری برای افراد بیکار، ایجاد گردیده است که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
2- ورود به سایت کمیته امداد با کد ملی از چه آدرسی می باشد؟ آدرس اینترنتی این سامانه، نشانی hayat.emdad.ir می باشد که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
3- امکانات و خدمات سامانه حیات کمیته امداد چه می باشد؟ این سایت؛ امکان ثبت درخواست کارجویی، ثبت درخواست تسهیلات خود اشتغالی یا اشتغال زایی، کسب آموزش و پیگیری درخواست ها را فراهم نموده است که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.

برای مشاوره استفاده از امکانات سامانه حیات کمیته امداد hayat.emdad.ir

برای مشاوره استفاده از امکانات سامانه حیات کمیته امداد hayat.emdad.ir

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

ط من جان محمدبلوچکان 1405/03/24
چرا همه جاپارتی بازی من فقیربرم دزدی یا فراری بشم چراقطع کردند ارسال پاسخ
مجتبی وارسته راد 1405/03/24
واقعا برنامه‌ی خیلی سخت و دشواریه،،بخصوص وارد شدن به داشبورد سهاامداد . چرا این برنامه را برای مددجویان اینقدر سخت و غیرقابل استفاده طراحی نموده اید؟اگر هدف کمک به مددجویان و قشر ضعیف است اینقدر سخت گیری برای چیست ؟اگر هم هدف خسته کردنه یک بی‌بضاعت است پس چرا او را می‌پذیرد و به او امید و وعده‌ میدهید؟ ارسال پاسخ
خدیجه نیازمند 1405/03/20
سلام من یه خانم بی سرپرست هستم ویک فرزنددختردارم دوازده ساله هست و پدرم فلج وجا افتاده هست و توان خرید پوشک خوراک روندارم چکارکنم کمکمون کنید پوشک گرون شده پدرم هفته ای چهارتا پوشک استفاده میکند چکارکنم کمکم کنید ارسال پاسخ
محمودیان 1405/03/18
سلام درخواست کمک وسایل خونه دارم یخچال کولر و تو این گرما بندرعباس چندین بار کمیته بندر رفتم میگن نداریمچن ساله اصلا بیاین ببینین خونه من یه قدیمی ک هروز یه زره زره سیمان از همسایه میگیرم میزنم بدنه خونه ک نریزه بیشتر ارسال پاسخ
محمودیان 1405/03/18
سلام از بندرعباس هستم درخواست یخچال و کولر دارم در این گرما بندرعباس کمکم کنی بنده یه خدنم بیکار هستم ارسال پاسخ
عزیزالله عیدوزایی 1405/03/12
باسلام بنده بابیماری سل چون به دارو مقاوم شده زندگی میکنم قبل تحت پوشش بودم با اینکه کمیسیون پزشکی از کار افتادگی زده از فوق تخصص تایید کارافتادگی آوردم چندین بار مراجعه کردم اصلاً بخود زحمت نمی‌دن تا پرونده را باز کنه بجز ازبین رفتن ریه با سل دو عمل جراحی سنگین بعلت غده شکم داشتم باز دو غده دیگر دارم که باید عمل شوند ارسال پاسخ
رشید فرحانی 1405/03/09
باسلام چرا کمیته قطع کردن 28130
پاسخ مشاور: باسلام. به صورت حضوری مراجعه کنید.
رشید فرحانی 1405/03/09
باسلام من مستعجر هستم داری 4دختر دارم و کمیتم قط کردن کجا باید بریم
پاسخ مشاور: باسلام. حضوری به دفاتر کمیته امداد مراجعه کنید.
فضيله 1405/03/05
سلام و خسته نباشيد 29 سال تا کنون تحت پوشش کمیته امداد میباشیم من و مادر و خواهرم در این ۲۹ سال هرگز وسیله خانگی به ما داده نشد انقدر التماس کردیم برای وسیله ماننده کولر یخچال و تلوزیون اما به ما ندادن و بعد از طریق یک واسته و با کلی التماس در این ۲۹ سال یک بار یخچال و ابگرمکن به داده شد و هیچوقت کولر و تلفزیون و شعله گاز داده نشد من از مسئولان خواشمندم که من یاری کنی من بیمار هستم و دارای مادر معلول میباشم ارسال پاسخ
شیرزاد فتحعلی زاده 1405/02/27
میخواهم از کمیته امداد کمک بخواهم
پاسخ مشاور: به صورت حضوری به کمیته مراجعه کنید.

نمایش نظرات بیشتر...



call پشتیبانی تلفن ثابت smartphone پشتیبانی موبایل

مشاور آنلاین

در مورد سامانه حیات کمیته امداد سوالی داری؟ 👇