استعلام تغییرات شرکت

سوالات متداول
1- سامانه استعلام آخرین تغییرات شرکت سهامی خاص چیست؟ سامانه استعلام آخرین تغییرات شرکت سهامی خاص در واقع همان سایت روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران به نشانی rrk.ir است که جزئیات بیشتر در این خصوص در متن مقاله بیان شده است.
2- مدارک لازم برای استعلام آخرین آگهی تغییرات شرکت چه می باشد؟ برای استعلام آخرین آگهی تغییرات شرکت در سامانه روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران متقاضی حتما می بایست نام شرکت یا متن آگهی را داشته که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
3- نحوه دریافت استعلام آخرین آگهی تغییرات شرکت در روزنامه رسمی چگونه است؟ به منظور دریافت استعلام آخرین آگهی تغییرات شرکت، اشخاص می بایست ابتدا به سامانه روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران به نشانی www.rrk.ir مراجعه نمایند که توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله بیان شده است.

برای مشاوره پیرامون استعلام تغییرات شرکت

برای مشاوره پیرامون استعلام تغییرات شرکت

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

شیما 1403/04/19
مدارک لازم برای پیگیری آخرین آگهی تغییرات شرکت چیاست؟
پاسخ مشاور: باسلام. برای استعلام آخرین آگهی تغییرات شرکت در سامانه روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران متقاضی حتما می بایست نام شرکت یا متن آگهی را داشته که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.  
عسگری 1402/07/13
تصویب تراز نامه ضروریه؟
پاسخ مشاور: با سلام. بله.
غلامی 1402/06/20
مدارک لازم برای استعلام آخرین آگهی تغییرات شرکت چیه؟
پاسخ مشاور: با سلام. برای استعلام آخرین آگهی تغییرات شرکت در سامانه روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران متقاضی حتما می بایست نام شرکت یا متن آگهی را داشته که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
سمانه 1402/06/14
نحوه دریافت استعلام الکترونیک آخرین آگهی تغییرات شرکت در روزنامه رسمی چجوریه؟
پاسخ مشاور: سلام. نقل و انتقال سهم الشرکه - نحوه ثبت فرم صورتجلسه - مالیاتبه منظور دریافت استعلام آخرین آگهی تغییرات شرکت، اشخاص می بایست ابتدا به سامانه روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران به نشانی www.rrk.ir مراجعه نمایند که توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله بیان شده است.
ژاله 1402/06/08
سامانه استعلام آخرین تغییرات شرکت رو میگین؟
پاسخ مشاور: باسلام. یکی از سامانه ها سایت روزنامه رسمی کشور است.